Szukaj

Nawet bez stałej lokalizacji Market Groseria wędrował po wiosce, serwując herbatę, kawę, przekąski, a może i coś więcej. Zasiadaliśmy razem przy stole, by dzielić się opowieściami i tworzyć chwile, które zostają w pamięci.

„Przejścia były zatem jedną z przewodnich idei Marketu Groseria, który w tym roku odbył się w Stolcu.
Transmisja i połączenie miały na celu stworzenie wartości dodanej — w przestrzeniach między miejscami i między nami, ludźmi w działaniu. Czy to zadziałało? Być może. Doszliśmy do wniosku, że Market może również pełnić funkcję przejścia przez miejsca.

Miejsca, które zostały na nowo odkryte, dając mieszkańcom i nam, artystom, możliwość bycia zarówno gospodarzami, jak i gośćmi. Inne miejsca — ukształtowały różnorodne znaczenia tranzytu. Trzynaście przejść, trzynaście happeningów, które zrealizowaliśmy i obserwowaliśmy.

A teraz wszyscy ci, którzy zdobyli doświadczenie w przejściach w ramach Marketu Groseria — społeczność, artyści, widzowie — znajdą inspirację, by tworzyć dalej. Happeningi mają wspólny rdzeń — dynamikę, w której elementy teatralne i dialogiczne dodają wartości pierwiastkowi ludzkiemu.”

Malik Mejer

Przejdź do treści